0پنج شب با فردی و کریپی پاستا ها0
__بی جنبه ها نیان__

به وب خونین من خوش اومدین

من کیلینگ کیت هستم مدیر این وب ترسناک

 

من اینجا از پنج شب با فردی و کریپی پاستا ها اپ میکنم

 

خب بریم سر قانونا:

1.نظرو شوت کن بیاد

2.توهین به شخصیت ها مخصوصا جف قاتل و مانگل=خورده میشی

3.کپی سگ درصد ممنووووووووع

4.نویسنده قبول میشه

5.ورود کسانی که میترسن یا خوششون نمیاد ممنوعه

6.نظرای تبلیغاتی و بی ادبانه=حذف میشه

7.همه مطالب و محاصبه هارو بخونین

8. همه ی عکسها و ایکن و شکلک های من از وب های خارجی میاد پس غر غر نکنین

 

خب دیگه هیچی برین خوش باشین

بای بای.......

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت16:33---26 اسفند 1394
وای ترسیدم ولی قشنگ بود افرین
میسی عسیسم^.^


aisel
ساعت22:18---23 آبان 1394
وبت جالبه . همه ی پستاتم قشنگه. راستی من تو تهران زندگی می کنم.
می خوای بیای نویسنده ی وبلاگ من باشی ؟
اگر خواستی بیا بهم جواب بده.
حتما^-^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Tag's:
. چهار شنبه 18 شهريور 1398 . 15:18 .(BY*killing kate)
0پنج شب با فردی و کریپی پاستا ها0
ABOUT

من کات هستم و هیچی ندارم بگم غیر از این که نظر یادتون نره......
CATEGORIES
TAGS
OTHER
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 98
بازدید کل : 15735
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1